ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław
 tel. +48 (71) 342 30 07

 
Skip Navigation Links.
Serwis drukarek

Profesjonalny serwis drukarek Heavy-Duty

Każda firma stosująca do swoich celów biznesowych drukarki klasy Heavy Duty doceni korzyści wynikające z dostępności profesjonalnego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników, firma SPINEL wprowadziła do swojej oferty system usług serwisowych, dostarczający wyjątkowo elastycznych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Oferujemy profesjonalne usługi serwisowe sprzętu produkowanego przez firmy:

TallyGenicom©, Genicom©, Printronix© ICL©, DataProducts©, Digital Equipment©

 Nasza oferta opiera się na trzech wariantach serwisu, zaspokajających różne zakresy wymagań w stosunku do eksploatowanego sprzętu:

Standard - pakiet usług przeznaczony dla klientów o zmniejszonych wymaganiach serwisowych,

Professional - idealna oferta dla firm charakteryzujących się podwyższonym rygorem serwisowym (sektor handlowo-usługowy),

Enterprise - pełny zestaw świadczeń dla dużych podmiotów gospodarczych cechujących się najwyższym poziomem wymogów serwisowych (sektor bankowo-administracyjny).

Podstawowe założenia

usuwanie awarii następuje na podstawie pisemnego/faksowego zgłoszenia lub drogą elektroniczną,
naprawa sprzętu odbywa się w miejscu lokalizacji sprzętu, klientom udostępniona jest bezpłatna pomoc telefoniczna.

Dostępny w opcjach Proffesional i Enterprise wybrany czas reakcji/naprawy określa maksymalny czas naprawy sprzętu. W przypadku braku możliwości naprawy drukarki, Spinel udostępnia bezpłatnie urządzenie zastępcze o podobnych parametrach technicznych.

Koszty naprawy sprzętu pokrywa klient bezpośrednio po interwencji serwisowej. Na końcową sumę wystawionej faktury VAT składają się koszty dojazdu, robocizny oraz wykorzystanych części zamiennych.

Opcja Proffesional

Oferta opiera się na systemie rozliczeń kwartalnych lub rocznych. Okresowy ryczałt obejmuje koszty robocizny i dojazdu. Części zużyte podczas naprawy są rozliczane po każdej indywidualnej interwencji na podstawie obowiązującego aktualnie cennika. Gwarantowany czas reakcji wynosi opcjonalnie: 8, 48 lub 72 godziny od momentu zgłoszenia awarii.

Opcja Enterprise

Wariant zapewniający maksymalny poziom opieki serwisowej przy zachowaniu stałych kosztów. Rozliczenia dokonywane są co kwartał lub co rok w postaci ryczałtu obejmującego wszystkie koszty napraw (dojazd, robocizna oraz części zamienne). Zapewniony jest także czas reakcji/naprawy  - 8, 48 albo 72 godziny od chwili nadejścia zgłoszenia, według wybranego wariantu.

Wariant:

Gotowość serwisowa Naprawa on-site Porady  hotline Drukarka zastępcza Gwarantowany  czas naprawy 8/48/72 h Bezpłatne części Bezpłatny dowóz/
robocizna
               
Standard        
Proffesional  
Enterprise

               

 

Copyright © 2015 | Home | Kontakty